Gratis verzending vanaf €65,-

Veelgestelde Vragen

Producten:

Q:

A:

 

Bestelling & Levering:

Q: Op welke manieren kan ik betalen?

A: U kunt in onze webshop betalen met:

  • iDeal
  • Paypal
  • Bancontact
  • Belfius
  • Creditcard (VISA, Mastercard, American Express, Maestro)

 

Q: Kan ik veilig betalen?

A: Wij maken gebruik van de meest gebruikte Payment Provider van Nederland & België, genaamd Mollie. Deze betaalmethode is 100% veilig. 

 

Q: Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Wanneer wordt hij bezorgd?

A: Het kan zijn dat Uw bestelling vertraagd is. Niet stressen! Jouw product is onderweg en wordt 100% geleverd. 

 

Q: Ik heb geen ontvangstbevestiging of orderbevestiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

A: In dit geval kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via de contact pagina of via info@donna-piu.nl. Wij zullen u voorzien van de juiste gegevens om je bestelling te volgen!

 

Q: Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

A: Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

 

Retournering

Q: Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

A: U kunt je bestelling binnen 14 dagen na aankomst terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.

 

Q: Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

A: Wij storten jouw geld terug of ruilen het product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur een e-mail naar info@donna-piu.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de aankomstdatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, stuur je het product op naar het adres die onze klantenservice zal voorzien. Indien er vragen zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

 

Q: Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

A: Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u een product terugstuurt. Wanneer de producten nog voldoen aan de voorwaarden storten wij uw geld terug! Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of de producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar ons! info@donna-piu.nl.

 

Q: Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

A: De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

Beste kwaliteit gegarandeerd
Gratis verzending vanaf €65,-
100% Klanttevredenheid